Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΕΡΟΝΥΜΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ.

ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΕΡΟΝΥΜΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ.




'Εν συνεχεία, μεταφέρω την γραπτή διήγηση πνευματικής μου φίλης, ή οποία και εκείνη έβλεπε τον Γέροντα. Το θεωρώ δε απαραίτητο, διότι έχει επικαιρότητα ή λέξις «σφράγισμα» για την οποία της μίλησε ό Γέροντας και ή οποία σήμερα ακούγεται όλο και πιο συχνά, μάς προκαλεί δε κάποιον φόβο γιατί για κάποιο άλλο «σφράγισμα» αναφέρει ή Αποκάλυψις του Ιωάννου, ως τραγικό μάλιστα γεγονός των τελευταίων ήμερων.

Δεν ήτο δυνατόν εκείνα τα χρόνια (1963-1966) να έχουμε ανησυχητικά σημεία όπως και σήμερα, ώστε να παρακαλούσαμε τον Άγιο Γέροντα, να μάς δώσει κάποιες συμβουλές ή κατευθύνσεις. Όμως, και αυτό πού και σε άλλους πολλούς είχε αναφέρει, δηλ. «το σφράγισμα της δωρεάς του Άγιου Πνεύματος» διά του αγίου Μυστηρίου του Βαπτίσματος, είναι νομίζομεν ένδεικτικό και άλάνθαστο. 

Άς μάς οδηγούν τουλάχιστον αι ευχαί τώρα, των Αγίων μας όλων αλλά και των Αγίων Γερόντων (π. Ιερωνύμου, π. Ιακώβου, π. Πορφυρίου κλπ.) τούς οποίους αξιωθήκαμε και ημείς οι αδύνατοι και χλιαροί της σημερινής εποχής να γνωρίσωμεν, όφείλομεν δε μεγάλας ευχαριστίας εις τον Χριστόν μας για τα δώρα Του αυτά. Όντως οι λόγοι « και αι ευχαί αυτών των αγίων Γερόντων, και όσων άλλων ή πρόνοια του Θεού μάς ανάδειξη, ήσαν και είναι κατά τον Ησαΐα «δρόσος και ίαμα» εις τας άσθενούσας ψυχάς θεραπεύοντες και δροσίζοντες. Παραθέτω επακριβώς, την διήγηση της φίλης μου, με τα λόγια του Γέροντος:

«Στο εξοχικό μου σπίτι, απέναντι μας, έμενε ένα επίσημο Πολιτικό πρόσωπο, το όποιο και χωρίς να θέλει, έβλεπε συχνά να έρχονται, «μπαινοβγαίνουν» όπως το χαρακτήρισε, πνευματικά πρόσωπα, κληρικοί, μοναχές στο σπίτι μου. Κάποια μέρα, μου λέει: «Δεν μου λες, σε παρακαλώ, να σου κάνω μια ερώτηση. Από τόσα εκατομμύρια ανθρώπων, θα σωθούν μόνο οι Χριστιανοί, όλοι οι άλλοι άνθρωποι, τί θα γίνουν, θα χαθούν; Ρώτησε κάποιον από τους παπάδες που έρχονται σπίτι σου, και πες μου, σε παρακαλώ!»

Πράγματι, εγώ δεν θέλησα να του δώσω κάποια δική μου πρόχειρη απάντηση, αλλά θεώρησα σωστό να ρωτήσω τον Γέροντα Ιερώνυμο. Εκείνος μου απήντησε: «Πες εις τον άνθρωπο αυτόν, ότι θα σωθούν, μόνον όσοι πάρουν το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, δηλαδή όσοι βαπτισθούν εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος! Λέγει ό Ιερεύς όταν εμφυσά και σφραγίζει το ύδωρ όπου θα γίνει το άγιον βάπτισμα «Δέσποτα των απάντων ανάδειξον το ύδωρ τούτο, ύδωρ απολυτρώσεως, ύδωρ αγιασμού... φωτισμό ψυχής... υιοθεσίας χάρισμα!». Ναι. Αυτός θα σωθεί πού θα λάβει το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ αυτό! και θα φυλάξη την δωρεάν του Αγίου Πνεύματος και αύξηση την παρακαταθήκη της Χάριτος. Ναι. Το σφράγισμα του Αγίου Πνεύματος. Κανένα άλλο σφράγισμα δεν θα σώση τον άνθρωπο. Παράδεισο με άλλο σφράγισμα, δεν βλέπει. Εγώ αυτό γνωρίζω ως ιερεύς, αυτό να πεις εις τον άνθρωπο αυτόν». 


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.

ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΝΟΥΣΗ Ο ΓΕΡΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου